Znalazłeś absurdalne zdjęcie lub profil ?

U W A G A


Nie chcesz, aby Twoje zdjęcie było publikowane ?


Pisz ! nk.zglos@gmail.com




sobota, 11 października 2008

Zaspermiłem se skarpetkę

Zacznę od pozytywnego absurdu. Którego wybieracie ? Dla mnie Kaczor jest jest liderem.

Zdjęcie świetne - gratuluję.



Teraz już mniej zabawnie, bo naprawdę trudno uznać to za dobry dowcip. Skarpetka ze spermą. Kolejny raz wyobraźnia ludzka zaskakuje.



Skoro jest sperma, to dlaczego nie nagie Ciastko? Dwa zdjęcia dzięki którym niewątpliwie poziom NK lansu poszedł mocno w górę...



...coś czuję, że to jedyne, co u tego człowieka mogło pójść w górę.



Na koniec Last Minute na Jamajce. Polecam zieleń tropikalną.



Prawie zapomniałam... Czy ktoś z Was wiedział, że 4.10.2008 odbył się pierwszy strajk na Naszej Klasie?

dodajdo.com

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ojej, cóż to za protest - aż całe DWIE godziny bez logowania się na naszej klasie :(. To pewnie musiał być szok dla tych ludzi - musieli sobie na te DWIE godziny znaleźć jakieś inne zajęcie. Połączmy się z nimi w tym wielkim bólu [`].

Anonimowy pisze...

ja wiedziałem, że był strajk, dlatego miedzy 20 a 22 logowałem i wylogowywałem się milion razy :P

Anonimowy pisze...

Że ludzie takie rzeczy publicznie pokazują

Anonimowy pisze...

ale obleśne zdjęcie ze skarpetą, coś ten wytrysk malutki ojej.

Misiaque pisze...

Ja bym jednak do skarpety dał linka tylko dla odważnych, chyba jednak większość czytelników bloga wolałaby akurat tego zdjęcia sobie oszczędzić :-)

Karolinka pisze...

Problem w tym, że zdjęcie tej skarpety było jedynym, które można było komukolwiek pokazać :)

Anonimowy pisze...

Skarpeta jest obrzydliwa do bólu, zaraz za nią panna "jamaica".

Anonimowy pisze...

ludzie są dziwni..

 
type='text/javascript'/>